Membership

Diventa membro della fondazione march per dare il tuo contributo alla diffusione dell’arte contemporanea.

SPECIALE MEMBERSHIP
Solo per studenti fino ai 27 anni la tessera della fondazione ad un prezzo speciale di €5
– Sconto sulle pubblicazioni della Fondazione
– Invio della newsletter
– Invito a partecipare ai programmi di didattica
– Invito agli eventi, incontri, presentazioni, inaugurazioni organizzati dalla Fondazione e dai partner culturali della Fondazione

Come effettuare il pagamento:
c/c bancario – IBAN – IT04W0622512119100000001782

Per maggiori informazioni contattate info@fondazionemarch.orgJoin fondazione march to give your contribution to the spreading of contemporary art and take part in innovative programs of social integration and multiculturalism.
It is possible to participate in the life of the fondazione march by becoming a member.

You choose the enrollment that corresponds best to you: Green, Grass, Lime, Jade, Emerald.

SPECIAL MEMBERSHIP… GREEN €5!

Only for students under 27 years old, the GREEN card with a special price of €5

How do I make payment:
c/c bancario – abi 06225 – cab 12119 – cin W – c/c 100000001782
non trasferabile check – made out to”fondazione march

For more information contact: info@fondazionemarch.org